środa, 21 marca 2012

Christina Aguilera

Hej : )

U mnie nowy autograf :D
Kto: Christina Aguilera
Kiedy wysłałam: 9.02.2012.
Kiedy dostałam: 20.03.2012
Co wysłałam: SAE, LOR.
Co dostałam: Piękne zdjęcie z podpisem.
Uwagi: Zdjecie piękne, oryginalny podpis +"<3" .Wiele osób z fanmail.biz dostało ten autograf. Zdjecie przysżło kopercie, która była w folii. Zdjęcia ma przerwany róg, jest całe! zgniecione, mimo iż piszę aby nie gnietli na kopercie. Z tyłu jest pieczątka że list został uszkodzony za granicą... Taaa... I taki zgnieciony, porwany. Ten list przyszedł w miarę szybko, ale widząc jak szybko przyleciał d Polski to szok(2-3 dni), a u nas tydzień.  Nie ma to jak nasza kochana POCZTA POLSKA;/
Szkoda, że nie było  w środku tektury ochronnej.

Adres;
Christina Aguilera
Azoffmusic Management
1100 Glendon Avenue
Suite 2000
Los Angeles, CA 90024
USA


5 komentarzy:

  1. Gratulujemy, też do niej pisałyśmy, mamy nadzieję, że też otrzymamy autograf od tej wspaniałej wokalistki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Congratulations! The great success.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, gratuluje ;) Musze tez do niej napisac :) U mnie dzis nn, po dluuugiej przerwie ;) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. gartuluję i zazdroszczę ;D
    wreszcie jakaś nowa notka i sukces. super.
    a u mnie też taki mały sukcesik xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice, Congrats!
    We love Xtina´s auto
    Great work! ;)

    OdpowiedzUsuń