niedziela, 26 lutego 2012

Hej :)

U mnie nowy autograf :)
Kto: Justyna Kowalczyk
Kiedy wysłałam: 1.02.2012.
Kiedy dostałam: 24.02.12
Co wysłałam: SASE, LOR.
Co otrzymałam: Podpisane zdjęcie w moim SASE.
Uwagi: Myślałam, że dostałam mój list z powrotem. Bo widziałam kartkę w kratkę, a zdjęcie nie widziałam. Jednak otworzyłam a tam fakt, mój list, ale i zdjęcie Justyny wraz z podpisem i ":)". Dostałam na mojej kartce krótką informację od jej rodziny, napisali m.in że Justyna jest za granicą ale wysyłają autograf bez dedykacji.  Na 2 zdjęciu widać plamę z tuszu


11 komentarzy:

  1. Właśnie zamierzałam do niej wysłać, już dałam w piątek zdjęcia do wywołania :). Gratuluje i zapraszam na nn ;)
    [autografy-atagerki.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, też chciałabym dobyć kilka autografów, wysłałam nawet kilak listów, ale nie dostałam odpowiedzi ;( i się podłamałam i dałam sobie spokój.

    Zapraszam na mój blog o życiu codziennym, Harrym Potterze i innych rzeczach..
    http://aleexsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, było by super. Tylko jak ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo masz już tych autografów? dobry pomysł, pozdrawiam :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Podziwiam, tyle autografów! I Justyny! Fajnie ;) Zazdroszczę Ci
    Może zechcesz odwiedzić mojego bloga ? Dopiero zaczęłam i liczę na Twoje wsparcie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mozesz nie znac jednej Sapjcetki. Nie znalas zespolu Spice Girls? http://www.youtube.com/watch?v=paHyQ897fFI&feature=relmfu Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na chanceforlovexoxo ! Nowa notka, pierwszy mail, pierwsza rada ;D czekam !

    OdpowiedzUsuń
  8. No ej ile można czekać na nowy wpis ? :(

    U mnie nie dawno pojawiła się nowa notka, może zechcesz zajrzeć ? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli chcesz adres od ANi to podaj mi swojego 2 a ci wyślę;)
    Ineczka

    OdpowiedzUsuń
  10. Zyczę Ci kolejnych sukcesów. A mi t udało się zdobyć dwa autografy !!

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń