wtorek, 5 lipca 2011

Salma Hayek

Nareszcie i ja mogę napisać Wam w komentarzu " U mnie nn" od ponad miesiąca nic  nie przychodziło. Oby teraz się t zmieniło. Wysłałam ostatnio na vv do Bonnie Tyler i Britney Spears. Niestety do Amy Winehouse nie mam po co pisać...
Ok :)
 W dodatku wygrałam  plakat z podpisem Inny w konkursie Klaudii Synarskiej. I kupiłam sobie książki zestaw "Pamiętniki Wampirów" bo serial znam na pamięć i z resztą czekam na 3 sezon bo oglądam równo z USA.

Kto: Salma Hayek
Kiedy wysłałam: Nie pamiętam luty/styczeń.
Kiedy dostałam: Dzisiaj 5.07.2011r.
Co wysłałam: SAE< LOR.
Co dostałam: zdjęcie PP i hmm pocztówko/reklamę.
Nie w mojej kopercie.
Uwagi: Moje nazwisko napisali "
Marses (to nie moje) a ulicę Pondrey (też się nie zgadza) poprawny jest ! tylko kod i imę, kraj i Opole - pisze Opde. ;)
Adres: z koperty
Salma Hayek
Post Office Box 57593
Sherman Oaks, 91403
USA

Informujcie o nowych notkach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz