piątek, 15 lipca 2011

Eliza Doolittle

Hello, Znowu piszę ;)
Dzisiaj myślałam o tym od kogo autograf dostanę i miałam jedną osobę na mysli i... od niej dostałam. :)
Kto: Eliza Doolittle  
Kiedy wysłałam: 9.07.2011
Kiedy dostałam: 15.07.2011r.
Co wysłałam: e-mail
Co dostałam: podpisane zdjęcie i list. (każdy dostaje taki sam).
Uwagi: Na liście jest Dear Katrina+ nazwisko. Na zdjęciu jest oryginalny podpis bez dedykacji.
Adres: Julia@atcmanagement.com zamiast Julia możecie napisać George ( ja tak zrobiłam i w odpowiedzi otrzymałam ten email, który Wam podałam. Bo pan George jest na wakacjach =)

5 komentarzy:

  1. dziękuję za wzięcie udziału w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj wysłałam Ci nagrodę z konkursu ! Pozdrawiam! ~ Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki. też właśnie dzisiaj zauważyłam. przeglądam sobie gazetę a tu niespodzianka. zupełnie o tym zapomniałam. i dawno nie wysyłałam nic do gazet xD

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko :)
    plus mini żel pod prysznic o którym była mowa kilka notek wcześniej jako taki dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie, NN ! http://evade-autografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń