sobota, 15 września 2012

Cześć Kochani!

Nareszcie mam okazję do napisania notki! :)
To ogromna radość dostać autograf po tak długiej przerwie i to na rozpoczęcie roku w szkole, nowej szkole :-)
Kto:Anne Hathaway
Kiedy wysłałam: Sprawdzę w notesie, jak znajdę ;)
Kiedy dostałam: 3.09.2012
Co wysłałam: SAE, 4 zdjęcia.
Co dostałam: aurograf a4 PP.
Uwagi: Wysłałam ten list na adres vv wtedy jeszcze aktualny. Wybrałam bardzo piękne zdjęcia mojejk jednej z najbardziej ulubionych aktorek. Byłam zawiedziona brakiem odp., ale chociaż dostałam PP bez moich zdjęć to jestem zadowolona bo PP jest duże formatu a4. Jest od mojej ijednej z ulubionych i świetnych aktorek, a po taaak ługiej przerwie przyszło akurat na rozpoczęcie roku szkolnego :)

Pozdrawiam
K. <3

PS. Wspaniałego roku szkolnego :-)

2 komentarze:

  1. super, gratuluję serdecznie ;)
    Zapraszam do mnie - autograf Potterowej ciamajdy, która zamieniła się w prawdziwego bohatera ;)
    http://aleeexsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zastanawiałam się dlaczego już nie piszesz, gratuluję ;).

    OdpowiedzUsuń