wtorek, 24 kwietnia 2012

Hej! :)
U mnie nn!
Kto: Dalai Lama
Kiedy wysłałam: 8.02.2012.
Kiedy dostałam: 24.04.2012
Co wysłałam: SAE, LOR.
Co dostałam: Podpisane zdjęcie.
Uwagi: Mimo iż prosiłam o dedykację, nie dostałam jej. Podpis jest na moim zdjęciu. Bardzo się cieszę z podpisu gdyż jest to nie częsty autograf.
Dziękuję serdecznie osobom, które pisały jak lubię mojego bloga, i pytały się czemu nie ma nn.:)
Adres:

Dalai Lama
Office of H. H. the Dalai Lama
Thekchen Choeling
P.O. Mcleod Ganj-176219
Dharamsala
Distt. Kangra (H.P.)
India

3 komentarze:

  1. Gratuluję kochana ;)Świetny, choć właśnie niespotykany autograf, warto taki mieć w swojej kolekcji :) U mnie dziś też nn!

    OdpowiedzUsuń
  2. No no super, zapraszam do siebie. http://kolekcja-podpisow.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń