środa, 12 października 2011

Kate Winslet

Witajcie,
U mnie nn. Dostałam dzisiaj jeden z wymarzonych autografów. Patrzyłam aż inni dostają aż sama otrzymałam. Pisałam na adres strony z zegarkami jakiś czas temu ale okazało się że nie mają już żadnych więc miałam nadzieję że  dostanę odpowiedź listem który dawno temu wysłałam do:
Kto: Kate Winslet
Co wysłałam: SAE,LOR, 1 zdjęcie.
Co dostałam: Zdjęcie PP + list z przeprosinami.
Kiedy wysłałam: 6.04.2011r.
Kiedy dostałam: 12.10.2011r.
Uwagi: Naprawdę długo czekałam dlatego jeśli do Was jakiś list nie przychodzi to musicie czekać, zawsze jest szansa na odp. W liście napisali mi, że Kate jest bardzo zapracowana i nie miała czasu podpisać zdjęć, ale dziękuję i przesyła najlepsze życzenia dla fanów. Mojego zdjęcia nie otrzymałam.
:) Każde zdjęcie autografów które są na moim blogu należy do mnie i informuję, że nie macie kopiować, co kilka razy bez pytania zauważyłam.
Informujcie o nn :)))
Adres:
Kate Winslet
United Agents Ltd.
12-26 Lexington Street
London, W1F 0LE
UK
 :)))

2 komentarze:

  1. Hej kochana ;) Gratuluje, piekny graf! Oryginal czy pp? Ja mialam tak samo z Kate Beckinsale i nie mogla mi podpisac, ale juz do niej wyslalam VV wiec mam nadzieje, ze teraz podpisze ;) Penie, ze pisalam do Iana ale poki co nic nie dostalam - czekam :) A dzis cos Ci przyszlo?

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna zdobycz tez czekam. Oryginal dostalas czy wydruk? Pozdrawiam i zapraszam http://kolekcja-podpisow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń