środa, 24 sierpnia 2011

Cyndi Lauper

Cześć!,
Kolejny autograf:)
Kto:Cyndi Lauper
Kiedy wysłałam: 9.05.2011
Kiedy dostałam: 24.08.2011r.
Co wysłałam: SAE, zdjęcie, LOR.
Co dostałam: Podpisane zdjęcie w mojej SAE.
Uwagi: Nie ma dedykacji, mimo, że poprosiłam o nią. Podpis jest oryginalny.
Adres:
Cyndi Lauper
So What Arts Management and Media, Inc.
890 West End Avenue
Suite 1A
New York, NY 10025-3520
USA

buziak ;*

I zaległe posty:

Hey, tak się cieszę, że mogę napisać. Dostałam dzisiaj autograf od wspaniałej osoby.
Kto: Joanna Krupa
Kiedy wysłałam: 21.02.2011r.
Kiedy dostałam: 16.08.2011r.
Co wysłałam: LOR, SASE, 1 zdjęcie.
Co dostałam: Podpisane zdjęcie w mojej SASE.
Uwagi: Mimo prośby o dedykację nie otrzymałam jej. Jednak cieszę się ogólnie z autografu, ponieważ bardzo lubię panią Joasię.
Adres: Dostałam w odpowiedzi na meila, który zdobyłam przez naszą klasę. Jeśli ktoś bardzo chce niech napisze mi na emaila Katie222_1996@o2.pl.


1 komentarz:

  1. Moja kochana, piekne autografy! Cudne zdjecie Joasi, uwielbiam ja :) A do Cindy tez zamierzam pisac ;) Ja dzis tez dostalam nowy, ale to moze pozniej dodam :) Narazie nie zdradze kto to, ale szybko bardzo mi odpisal :*

    OdpowiedzUsuń