środa, 1 czerwca 2011

Meg Cabot

Kto: Meg Cabot
Co wysłałam: LOR(list-prośba) , SAE(koperta zwrotna bez IRC ani znaczka).
Kiedy wysłałam: Nie pamiętam raczej w styczniu.
Co dostałam: Pełno ulotek, opisy książek(na dużej kartce + biografia pisarki). List-podziękowanie ,za korespondencję, naklejka z podpisem(nie jestem pewna czy to nie PP(nadruk)). Wszystko jest twarde oprócz kartki(opis) i listu( Dear Katrina :)). Do tego 3 zakładki 2 z kotkiem i książką Insatiable, zdjęcie pisarki dwa tatuaże ze smokiem i napisem Meg Cabot. Strasznie się cieszę tyle rzeczy za jednym razem dostać w jednej kopercie. =)
Kiedy dostałam: 8.02.2011r.
Uwagi: Powyżej wszytko napisałam. Autograf zdobyłam dzięki http://moje-autografy-adresy.blog.onet.pl/Meg-Cabot,2,ID417421104,n
To jest blog dzięki ,któremu mam adres do Meg bo fanmail do niej nie działa;/
Adres:
Meg Cabot
P.O. Box 4904
Key West, FL 33041-4904
USA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz